Izbornici i Smart TV platforma
Toshiba je poboljšala dizajn sučelja otkako smo ga posljednji puta vidjeli prošle godine, tako da ono sada nudi preglednije, logično postavljenih opcija i jednostavno za pratiti tijekom procesa instalacije. Smart TV platforma, ove godine poznata pod imenom Toshiba Cloud TV kompletno je redizajnirana i izgleda suvremenije – najbliže Philipsovoj platformi koju smo vidjeli 2012. godine. U odnosu na LG i Samsung kao vodeće kompanije kada je u pitanju integracija Smart funkcija, Toshibini Cloud TV je i vizualno i funkcionalno inferioran, te unatoč integraciji modernih značajki (poput Intelovog WiDi-ja, Skypea, sugeriranja sadržaja i kreiranja više profila korisnika) nije posebno zanimljiva, posebno za našu regiju. Naime, sadržaj Smart TV platforme se mijenja ovisno o tome koju zemlju odaberemo, što nije novost, no s obzirom na to da pri odabiru Hrvatske dobivamo samo osnovni zaslon imena “Premium Apps” i onaj naslovni u kojem MediaGuide servis ne funkcionira, probali smo još nekoliko zemalja da vidimo koncept najavljivanog Cloud TV-a. Pri odabiru Ujedinjenog Kraljevstva, Smart TV zaslon se posve promijenio te smo osim novih aplikacija (doduše njih 12 ukupno, od kojih je većina odbijala rad zbog naše stvarne lokacije), mogli smo vidjeti dodatne opcije koje platforma nudi.
Platforma u svojem punom opsegu nudi četiri osnovne kategorije:
- Home s prikazom planera, trendova na Twitteru i sandučića za korisnike,
- Premium Apps s pristupom specijaliziranim aplikacijama,
- Other Categories gdje se ponovno pojavljuju Premium aplikacije, te pristup korisnikovim sadržajima, snimkama i podsjetnicima i
- TV & Video segmentu gdje opet se ponavljaju Premium aplikacije, no one vezane za video sadržaje
Iz gore navedene liste je jasno vidljivo kako platforma čak i u svojem najraskošnijem izdanju ne nudi ni približno mnogo aplikacija, kako po kvaliteti tako i po količini u odnosu na danas vodeće proizvođače, zbog čega u ovoj fazi ne vidimo da će imati mnogo poklonika. U slučaju hrvatske inačice, ona izgleda vrlo nedovršeno i prazno s blokovima neiskorištenog prostora gdje se navodi ime proizvođača, te prostorom za oglase gdje se ponovno izmjenjuju premium aplikacije.
Ono što nam se jest svidjelo je otvoreni internet pretraživač, a koji je stabilno radio i brzo otvarao internet stranice. U ovom segmentu je Toshiba nadmašila pretraživač koji se nalazi u Panasonicovim televizorima, a koji nas je razočarao po pitanju stabilnosti.
Što se same brzine izvođenja sučelja tiče, ono nije dovoljno brzo za ugodno korištenje, posebno u slučaja otvaranja izbornika s opcijama za podešavanje, a koji iz nepoznatog razloga katkada se otvara i dvije sekunde. Kretanje po opcijama jest također dosta sporo i ponekad nam se znalo dogoditi da moramo ponoviti istu radnju da bi se odabrala pojedina opcija, što nam se nikako nije svidjelo, posebno kod procesa kalibracije, a koji zahtijeva veliki broj pozivanja izbornika i kretanja po njegovoj dubokoj strukturi. Nakon zadnje softverske nadogradnje (verzija 7.1.45.27.01.1, datuma 31. svibnja 2013.) jedino ubrzanje koje smo uočili jest ono kod paljenja televizora, a što je sada praktički instantno. Toshiba nudi mogućnost brzog paljenja uz nešto veću potrošnju energije u stanju pripravnosti ili nešto sporijeg uz manju potrošnju energije. Ipak, u slučaju našeg primjerka, potrošnja je bila jednako velika bez obzira na status spomenute kontrole, što je najvjerojatnije softverska greška. U svakom slučaju, pokretanje televizora je nakon nadogradnje postalo jako brzo, među najbržima koje smo imali priliku testirati.
Zaključak
| |
|
Nema komentara:
Objavi komentar