Prema istraživanju korejske tvrtke Displaybank, LCD televizori drže čak 90.8% svjetskog tržišta s tendencijom daljnjeg rasta, dok je udio plazma televizora smanjen na samo 9.2%.
Istraživanje je objavljeno pod nazivom “Monthly FPD TV Shipment Data”, odnosi se na deveti mjesec ove godine, te obuhvaća isporuke na globalnoj razini.
Tako je u rujnu isporučeno preko 20 milijuna televizora s ravnim ekranom, od čega na LCD TV otpada 18.17 milijuna komada (mjesečno povećanje od 29%) a na plazma televizore 1.84 milijuna komada (9.2% tržišta).
Ovakav trend je pomalo iznenađujući, s obzirom da plazma televizori nude superioran vidljivi kut, vrijeme odziva, uniformnost ekrana i 3D prikaz. Plazma televizori su ove godine dobili novi vjetar u leđa popularizacijom 3D tehnologije, no još uvijek je prodano premalo 3D televizora da bi se taj trend jače osjetio na prodajnim brojkama.
Danas samo Samsung, LG i Panasonic proizvode plazma ekrane.
Prednosti LCD tehnologije, bez obzira radi li se o klasično CCFL ili LED osvijetljenim ekranima, jesu niži troškovi proizvodnje, općenito tanji i lakši uređaji, otpornost na burin in i manja potrošnja struje.
To je očito dovoljno da se fokus kupaca i proizvođača preusmjeri s općenito kvalitetnije slike koju nude plazma televizori prema LCD tehnologiji.
Nema komentara:
Objavi komentar