Translate

srijeda, 3. prosinca 2014.

Grundig Bilježi Zdravi Rast


Grunding je započeo atraktivnu kampanju “Službeni tehnološki partner Buneslige” koja traje od 24. – 30. lipnja 2012. sa sportskom linijom LED televizora (32″ VLE 2012 BF i 40 VLE 2012 BF). Uz kampanju svaki kupac i ljubitelj nogometa ima priliku osvojiti vrijednu nagradu – otvorenje Bundeslige u Munchenu.
Grundig je danas održao press konferenciju i dealers day na kojem je predstavio nove proizvode konzumne elektronike. Između ostalog, pohvalili su se da je Grundig postao “Službeni partner Buneslige” od srpnja 2011. Prigodnu sportsku liniju (Sportline) televizora odlikuje 100-Hz PPR osvježavanje slike, MPG4, 3xHDMI, USB snimanje programa na USB stick ili vanjski hard disk, izvrstan zvuk (muzička snaga 40W, SRS TruSurround), PC ulaz, game mode i hotel mode, a zahvaljujući DLNA certifikatu ovi LED LCD televizori se mogu savršeno uklopiti i u postojeće multimedijalne sustave.
Nova sportska linija Grunding LED TV-a već se nalazi na tržištu u veličinama od 32″ (82 cm) pod nazivom VLE 8130 WL, 40″ (102 cm) VLE 8160 WL i 46″ (117 cm) VLE 8160 BL.
Još jedna serija koja se ističe u ponudi Grundiga je “Fine Arts 3D” s LED tehnologijom koji su opremljeni televizijskom platformom Digi TP razvijenom od strane Grundiga.. Fine Arts televizori u veličinama od 32″ do 55″ smješteni su u aluminijska kućišta i pružaju mnoštvo inteligentnih načina povezivanja. Fine Arts LED televizori troše znatno manje električne energije od televizora prethodne generacije, te spadaju u energetski razred A.
3D modeli su pravi centri multimedijalne zabave i s mnoštvo integriranih aplikacija nude svu zabavu koju može pružiti interaktivna televizija.

Grundig je multinacionalna tvrtka s fokusom na potrošačkoj elektronici i malim kućanskim aparatima. Grunding je lansirao mnoge nove, inovativne proizvode, uključujući novu seriju “Fine Arts 3D”, široki spektar digitalnih i Internet radio aparata, trendovske uređaje za oblikovanje kose, te seriju malih kućanskih aparata.
Prema riječima Marijana Haramije, direktora Grundig predstavništva u Hrvatskoj, cilj Grundiga je osigurati čvstu poziciju među tri najjače robne marke u sektoru.
Tijekom 2014. Grundig je rastao u svim poslovnim sektorima, dostigao je 14% udjela u usporedbi s 2012. kada je držao 9% tržišta , od čega najveći dio čine LCD i LED proizvodi. Na europskom nivou prodaja Grundig uređaja je porasla za 28% tijekom 2014.

Nema komentara:

Objavi komentar